bästavän

Jenniferholm.


du är den apsolut bästa!
oh jag har aldrig haft någon bättre vän en dig hjärtat.
skulle aldrig vilja vara utan dig.
du finns alltid oh du hjälper mig alltid.
minns när vi träffades du var så blyg oh bara satt där helt tyst.
sen när jag ringde dig bara för marcus typ var dum xd
sen bestämde vi att vi skulle vara helgen du kom till gnesta.
oh vi hade kul tror jag xd
säkert vi har ju alltid kul :D
sen när vi alltid satt oh åt geisha oh ringde hetelinjen xd
det var fett kul.
den vinter kommer man alltid att minnas.
sen när det typ var du jag  hanna marcus oh anton när vi blev så rädda för vi fick ett mess av peters mobil xd
men peter sov xd
sen kom det ju fram att det var renee xd
sen typ spökade det som fan xd
oh det var läskigt .
sen när vi var emosar tillsammans xd
såg typ precis likadana ut xd
så gick alltid du oh jag oh anton oh linus till långsjön.
typ sommaren 07 vare va?
aja kul som fan hade vi varje gång.
det var roliga minnen :)
aa vi har gjort massor tillsammans.
3 års vännskap är det tror jag xd
oh det var varit underbara 3 år :D
visst vi har ju bråkat lite .
men det skiter vi i nu.
det var länge sen nu.
tack för att du finns i mitt liv jennifer.

älskardig bv!<3








KOM HEM NU !<333

Kommentarer
Postat av: jennifer

ååhh älskliing , älskar dig mest !

2009-11-03 @ 12:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0