tisdag.

hejsan!
idag har jag inte gjort mycket alls.
vaknade runt 09:10 fast skulle ha vaknat 10:45.
vaknade av min duma mobil :(
oh sen kunde jag inte somna om såklart !
aaja.
då iallafall satt jag på film .
sen typ lata mig i sängen.
sen gick jag upp oh gjorde frukost.å var då alltså tvungen att gå ut med han.
sen så var det bara att dra mig iväg till dagiset.
sen gick jag till kyrkan .
vid amdreas (bror) grav dåra.
sen cyklade jag hem på mamma snygga cykel ;)
sen träffa lise sen typ inge mer.
imorgon har jag bestämt mig att jag ska dra til skolan !
verken jag vill eller inte.
känner att jag måste sköta den jävla skolan.
vill iallafall komma någon vart i livet.
men det får man leva med !
aa  fast skola till 12:00.
sen ska jag ju vara på dagist 12:00.
mamma är ju snäll så hon hämtar mig imorgon vid 12:00 oh kör upp mig ^^

men nu är det sov dags.
lång dag imorgon !
hejdå!


gammal bild! men det får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0