söndag

hejsan !

jag är jätte trött.
vaknade för ett litet tag sen.
skulle gärna stanna kvar i sängen.
men eftersom det är en jobbig dag imorgon så måste jag kunna somna ikväll.
för att vakna upp imorgon bitti -.-
så har bara suttit vid datan idag.
igår var jah hos elin lite.
sen var jag med lise oh hennes kille tim.
han fixade min dator lite.
men då inte min älsklings dator :(
utan en annan.
men dte duger för mig :D
aa sen typ kkollade jag ba på film.
sen träffade andreas en stund.
sen kolla mer film.
sen la jag mig i sängen oh somnade typ halv 6 i morse eller nått.
aa nu vet jag inte vad jag ska göra.
blir väl en lat hemmadag eller nått.

ajaa men hejdå!
_______

bästavän imorgon!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0