måndag

Idag var det ju skola !
oh jag gillar det verkligen inte.
måste gå upp tidigt!
oh det hatar jag nog mest av allt.
det är så skönnnt att bara ligga oh slappa i sängen.
idag började jag jobba på dagis oxå !

är i skolan från 08:15 till 12:00
så klockan 12:00 ska jag vara nere på dagiset.
från dåra 12:00 till 15:30.
först var det till 16:00
men efetersom jag bara går till 3 i skolan så drog dom bort en halvtimme så det blev 15:30
det är ju faktist mycket bättre en 16:00 så.
fast idag blev det så att jag stannade till 16:00 bara för jag skulle till kyrkan med bästy som
kom hem idag från vad det nu heter ^^
oh dagiset jag jobbar på ligger typ nästan vid kyrkan.
så isällert för att stå i blåsten oh kylan i en halvtime oh vänta på jennifer så satt jag nog häldre kvar på dagistet.

aa så vi var då vid andreas grav.
satt där oh snacka ett tag sen gick vi hem till mig för det var ju så j***a kallt ute -.-
aa vi kolla tv typ slogs i mammas säng.
det var kul tyckte jag iallafall men nog inte jennifer xd

aa sen åkte hon hem till landet igen.
så senare träffa jag elin oh nu sitter jag här :)
ska nog göra te oh kolla på film för imorgon kommer en ny jobbig dag !

så tjaråååå



bilden från nyår ^^
oh är glad att du är hemma igen bästy!



brors grav <3

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och passar på att önska dig en trevlig vecka! :)



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-11-03 @ 00:19:15
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och passar på att önska dig en trevlig vecka! :)



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-11-03 @ 00:19:15
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0