helgen.

fredag.
var hos elin,
oh lollo var med där.
så drog hon oh jag ut oh typ bara satt på scen oh dansa xd
sen kom vi hem till elin igen oh typ jag oh lollo lyssnade på musik oh elin spelade wow......
aa sen halv 5 på natten/morgonen så gick jag hem.
aa sen hände inget mer på den fredagen.

lördag.
slappa lite.
sen typ kom jennifer så drog vi till ica oh handlade lit gåtttii.
sn så gick vi bakom ica oh typ ba sätt där.
sen typ gick vi hem till mig åt hos mig.
oh sen drog vi till elin oh lollo.
drak lite sen drog vi ut jag lollo jennifer.
elin stannade inne oh spela wow.....
fett tråkig var hon.
ajaa.
sen så var vi ute oh hade  kul :)
sen träffade vi jean.
sen dissa han så lollo drog till elin.
oh jag oh jennifer drog till mig.
hon somnade på en gång.
men jag höll mig vacken ett tag till :)
kollade lite film.
sen somna jag.

söndag.
vaknade upp med jennifer.
sen så kolla vi lite film men sen typ drog hon.
så nu sitter vet jag inte vad jag ska göra.
får väl se vad som hittas på:)

hejdå!




uuuuuh vad vi är snygga :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0