fredag

hejsan nu var det ju väldigt länge sen jag skrev.
min dator är funkar inte.
så har en annan nu som är skit seg så.
aa blir inte så mycket skrivande.
håller på oh flyttar nu.
inte för jag vill det men aa.
ibland måste man ju göra saker man inte vill.
idag slutade man ju iallafall 12.
väldigt skööönt.
oxå är det den 27 idag..
oh det bertyder ju att andreas har varit död i nu 1 år oh 8 månader :/
väldigt tråkigt.
får väl se om jag hinner till kyrkan idag eller om det bara blir flytt hela dagen -.-
annas får det bli en annan dag .
tänkte imorgon men då ska vi ju ox¨å flytta.
tar ju tid att få allt in i nya lägenheten.
men dte kommer nog bli bra tillslut .
hoppas man iallafall :)
skulle ha varit med jennifer idag.
men kommer ju inte hinna omgås.
så det år bli en annan dag :)

men nu ska jag packa lite .
tjaråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0