tisdag

nu är det lov oh jag är glad förde :D

idag har jag haft en kul dag.
det var länge sen jag hade så kul faktist.
träffade desire idag oh det var riktigt kul för  det var typ evighetersen vi var så här länge !
så det var riktigt trevligt.
sen så åkte vi på isen i thule oxå.
det var inte lika roligt ........
jag ramla hella tiden !
sen så gick vi oh träffa hjälte sen mötte vi kim.
gick vi runt på gnesta lite.
hade det trevligt :p
sen skulle dom följa med mig till tvättstugan.
så gick vi det så hade jag glömt tvättplupppen!
så fick jag gå hem igen sen kom jag tillbaka sen ta in allt i maskin oh gick.
men sen kommer jag på att glömde tvättlupppppen i tvättstgan !!!
så kom vi inte in.
men kim var så smidig så han fick klättttra xd
fett kul (a) aa sen typ gick vi till robert sen typ drog desire.
så då drog jag med.
men ska träffa snyggingen imorgon med ;)

snart jul oh det betyder att jennifer kommer snart :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0