söndag

fredags

gjorde inte så mycket.
skolan sen typ kom hem drog till elin.
sov aa inge mer.

lördags

vaknade tidigt.
sen drog mamma oh jag till heron city för skulle hämta min dator på media marke :D
den var klar (a)
så kom vi dit så var dom från idol där oh sjöng xd
litekul.
sen så aa åt vi hämtade datorn sen så drog vi hem.
oh jag blev så glad att dte snöa !<3
sen så träffa jag hanna oh desire kulkul.
sen drog desire så jag oh hanna drog hem till mig .
sen kläddddde vi på oss massor av kläder den gick vi ut till pulkabaken oh rullade ner xd
skit kul faktist .
sne träffa vi några folk sen typ droh vi in kolla dilm sov.

söndag

söndag är ju då idag.
vakna upp med sexiga hanna .
sen kolla vi film typ sen drog hon oh nu sittejag här :)


oh är glad för jaghar min älskling igen :D


Kommentarer
Postat av: karrrrro

fan vilken fin bild!

2010-01-07 @ 18:55:37
URL: http://karrokronk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0