söndag

hejsan!
idag så vaknade jag halv 2.
det var skönt att sova ett tag idag.
eftersom jag somnade vid halv 5 kanske på morgonen.
var hemma hos min granne maria med andreas :)
men idag så var jag med emma.
oh vi åkte pulka oh det var så kul!
va hade skit kul när vi åkte över guppen ^^
men kallt oh snöigt blev det .

men det gör inge .
sen gick vi upp till mig oh drack varm oboy ^^
mumsiigt.
aa sen följde jag henne hem.






jag saknar jennifer så grymt mycket !


men hon kommer om 4 dagar ^^
men eftersom dena dag är slut så räknar vi inte med den så
då blir det bara 3 dagar kvar ^^
men nu ska jag sova noog!
sista skoldagen imorgon.
ska bli skönt att ha lite lov .


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0