måndag

idag inte alls hänt mycket.
vaknade typ 9 drog till skolan så var där vid 10 typ.
sen så gick jag på en lektion sen skulle vi tydligen till kyrkan oh lyssna på jul sånger.
efter det fick vi sluta.
halv 2 väldiigt skönt.
men samtidigt när jag var vid kyrkan så passade jag på att hälsa på andreas.
graven var mycket fin.
med massa snö på.
då är det extra fint.
sen så drog jag hem kolla datorn lite.
senare drog jag ut med elin handlade.
så följde jag med henne hem efterått
sen skulle hon spela så jag drog.
fett tråkig hon är.......

aja sen lagade jag mat för mamma jobbar kväll som alltid.
aa kolla tv snart ut med hunden en skön dag idag.
imorgon , ennu ett helvete som väntar

oh förden delen så dra hanna till tailan imrogon !
asså alla bara åker ifrån mig...
jennifer borta lise borta hanna snart borta oh lilla jag ensam här.
guud så livet är pesssst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0